My english weblog

از تجربیات و مشاهدات خودم می نویسم هر چند پیش و پا افتاده ولی برای به اشتراک گذاشتن با بقیه

My english weblog

از تجربیات و مشاهدات خودم می نویسم هر چند پیش و پا افتاده ولی برای به اشتراک گذاشتن با بقیه

  • ۰
  • ۰
یه فولدری رو می خواستم از روی هارد اکسترنال باز کنم با پیغام زیر مواجه میشدم

The File Or Directory Is Corrupted Or Unreadable

با جستجو و مشاهده ویدیو یوتیوب مشکلم به سادگی هر چه تمام حل شد

فقط باید تو محیط کامند پرامت CMD دستور زیر رو تایپ می کردم(H نام درایو هارد اکسترنالم بود)

chkdsk /f H:

در نهایت بعد از گذشت دو دقیقه و طی سه مزحله تمامی مشکلات سیستمی هارد اکسترنال رو حل کرد و فولدر مورد نظر رو تونستم باز کنم و در نهایت شیفت دیلیت کردمش
پی نوشت:
1- محیط کامند پرامت رو  با تایپ دستور CMD.EXE در قسمت Run ویندوز بهش دسترسی دارید
2-راهنمای من این لینک یوتیوب بود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی